Heb je een vraag? mail ons

Gratis verzending voor alle bestellingen van meer dan € 100

Veelgestelde vragen

Goed groener thuis vragenbank

Alle antwoorden over bestellen en verzenden

Bestellen en verzenden

Het plaatsen van een online bestelling is eenvoudig. In slechts vier simpele stappen plaats je een bestelling:

1. Plaats je product(en) in de winkelmand
Kies het product wat je graag wilt kopen en klik op de groene knop “In winkelwagen”. Het product is nu toegevoegd aan de digitale winkelmand. Je kan nu nog verder winkelen om meer producten toe te voegen of om je bestelling af te ronden.

2. Ga door naar afrekenen
Na het toevoegen van een product kun je via de ‘groene balk’ direct naar de kassa of rechtsboven in beeld klikken op de winkelmand. Vanuit hier kun je naar de winkelwagen of direct naar afrekenen.

3.  Inloggen of direct afrekenen?
Heb je een account? Log dan in op je Goed groener thuis account om je bestelling nog sneller af te ronden.

Nog geen account? Geen probleem! Ook zonder account kun je bij ons een bestelling plaatsen. Hiervoor hoef je alleen je gegevens in te vullen. We raden om een account aan te maken, dit heeft voordelen bij toekomstige bestellingen.

4. Controleren en betalen
1. Controleer je bestelling
2. Kies één van onze betaalmethoden
3. Je hebt nu het volledige overzicht van je bestelling. Klopt alles?
4. Kies dan ‘Bestelling plaatsen’

Klaar!
Bedank! Je bestelling is geplaatst. We sturen deze zo snel mogelijk naar je toe.

Problemen tijdens het bestellen?
Helaas kan dat altijd een keer gebeuren. Ervaar je een probleem tijdens het plaatsen van een bestelling? Neem contact met ons op of stuur een mail naar vragen@goedgroenerthuis.nl

Bestellingen geplaatst vóór 12:00 ‘s middags, hebben een levertijd van twee werkdagen

Het aanmaken van een Goed groener thuis account is op dit moment nog niet mogelijk. We zijn hier achter de schermen druk mee bezig.  

Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via vragen@goedgroenerthuis.nl.  We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen

We houden je op de hoogte van de status van je bestelling via e-mail.

Op dit moment verzenden we alleen nog aan adressen in Nederland.

Wellicht kun je in de toekomst ook buiten Nederland een jungle van je huis maken! 

Alle bestellingen van meer dan €100,- worden gratis verzonden.

Tot €100,- brengen we €6,95 in rekening

Je kan bij ons zelf bepalen hoe je betaalt. Wij accepteren iDeal of betaal gemakkelijk achteraf via Klarna. 

Je bestelling wordt eenvoudig bij jou thuis bezorgd. Laat je de bestelling liever op een ander adres bezorgen? Geef dat dan aan tijdens het bestellen

Alle antwoorden over retourneren

Retourneren

Let op: levende materialen kunnen niet geretourneerd worden. Mocht er een afwijking zijn aan je bestelling, aarzel niet om ons te contacteren. We helpen je graag.

Wat de reden ook is, je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Na ontvangst door ons krijg je het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder. Als je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen via vragen@goedgroenerthuis.nl Wij storten vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terug, als het product in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het geretourneerde product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te gebruiken, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

Levende materialen kunnen niet geruild worden. Mocht er een afwijking zijn aan je bestelling, aarzel niet om ons te contacteren. We helpen je graag.

Hoewel onze artikelen met zorg worden verpakt en verzonden kan het voor komen dat een artikel beschadigd tijdens transport. De schade dient binnen 24 uur na ontvangst per e-mail, met foto’s van de beschadigingen,  via vragen@goedgroenerthuis.nl te worden gemeld.

Wij geven om onze producten en doen ons uiterste best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.

In het geval van garantie wordt gehandeld volgens de garantievoorwaarden van de betreffende leverancier c.q. fabrikant conform onze algemene voorwaarden. 

Klachten ontstaan door verkeerd gebruik of door normale slijtage worden niet in behandeling genomen. 

De garantie vervalt als er reparaties door derden zijn verricht, de gebreken zijn ontstaan door oneigenlijk gebruik of als er sprak is van nalatigheid.

Voor aanvullende informatie zie onze Garantie & Klachten pagina.

Ervaar je een probleem tijdens het plaatsen van een bestelling of heb je een vraag over een retour? Neem contact met ons op of stuur een mail naar vragen@goedbewust.nlc.

Gratis verzending

bestellingen boven de €100

100% veilig afrekenen

iDeal / Creditcard

Vragen?

Bekijk onze vragenbank